1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Zmiany w Regulaminie Forum
Autor Wiadomość
DumSpiro-Spero 
Administrator



Dołączyła: 19 Sty 2009
Posty: 7458
Pomogła: 3498 razy

 #1  Wysłany: 2010-02-12, 03:11  Zmiany w Regulaminie Forum


Wczoraj i dziś nastąpiły pewne zmiany w Regulaminie Forum. W związku z tym wątek zawierający Regulamin został oznaczony dla wszystkich jako nie przeczytany (co zobowiązuje Użytkowników Forum do zapoznania ze zmianami).

Dla ułatwienia jednak, poniżej, w celach informacyjnych umieszczam zapisy, które uległy zmianie, lub które dodano:

Cytat:

cz.II pkt 5
Dyskusje/wypowiedzi o wydźwięku negatywnym, mogące zakłócić spokojne, merytoryczne działanie Forum mogą zostać:
• zablokowane dla dalszych wypowiedzi
• usunięte
• przesunięte czasowo lub na stałe do 'Działu tymczasowego'
• ich treść może zostać ukryta.
Powyższe czynności mogą również mieć miejsce z każdego innego, istotnego w odczuciu Administratora lub Moderatora powodu.

Jeśli Administrator lub Moderator nie wyjaśnił przyczyny dokonania jednej z w/w czynności należy przyjąć, że treść wątku/postu, której powyższe dotyczy naruszała postanowienia niniejszego Regulaminu.
Zwyczajowo przyjęło się jednak, że takie uzasadnienie pojawia się: w pw skierowanym do autora wątku/postu, którego sprawa dotyczy, lub bezpośrednio w tym wątku jako komentarz. Jeśli komentarza brakuje - zazwyczaj oznacza to, że Administrator/Moderator miał swoje ważne powody, dla których musiał pilnie ingerować w 'byt' wątku/postu, a komentarza udzieli wkrótce.



cz.II pkt 10
Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych upublicznianie danych chronionych tą ustawą jest zabronione (chyba, że osoby te wyrażą na to zgodę).



cz.II pkt 11
Prywatne wypowiedzi oraz zdjęcia umieszczone na innych portalach/forach dyskusyjnych stanowią własność wyżej wymienionych i/lub ich autorów. Powielanie takiego prywatnego tekstu /rysunku / zdjęcia (np. poprzez kopiowanie) wymaga zgody w/w ;
w przeciwnym wypadku na niniejszym Forum jest niedozwolone. Dopuszcza się natomiast umieszczenie stosownego odnośnika ('linku').



cz.II pkt 12
Można mieć tylko jedno konto na forum. W przypadku gdy z jednego komputera (adresu IP) zamierza korzystać więcej niż jeden użytkownik, Administracja Forum prosi o zgłoszenie powyższego za pośrednictwem PW (wiadomości prywatnej) do jednego z administratorów.


Zmiany oczywiście już obowiązują.
_________________
pozdrawiam, DSS.
 
DumSpiro-Spero 
Administrator



Dołączyła: 19 Sty 2009
Posty: 7458
Pomogła: 3498 razy

 #2  Wysłany: 2010-04-05, 23:33  


Mamy kolejne zmiany w Regulaminie.

Dodano w cz. II Regulaminu, w całości pkt. 7 w brzmieniu:
Cytat:
W związku z profilem forum, o którym mowa w pkt. 6 cz. II Regulaminu, proszę o nie umieszczanie w swoim podpisie linku / linków przekierowujących do stron internetowych propagujących niekonwencjonalne metody 'lecznicze', lub których stosowanie jest niedozwolone wg. aktualnie obowiązującego prawa polskiego.


oraz zmieniono w cz. II Regulaminu, treść pkt. 8, poprzez dodanie treści:
Cytat:
(...)
oraz umieszczania w swoim podpisie linku do strony oferującej towary / usługi.


Zmiany obowiązują od chwili opublikowania ich na Forum, a więc już :)
_________________
pozdrawiam, DSS.
 
DumSpiro-Spero 
Administrator



Dołączyła: 19 Sty 2009
Posty: 7458
Pomogła: 3498 razy

 #3  Wysłany: 2010-04-21, 21:06  


Uprzejmie informuję, że w Dziale "Wspomaganie konwencjonalnego leczenia onkologicznego" zostały wprowadzone Zasady Działu o następującej treści:
Cytat:

W tym Dziale piszemy o tym, co aktywnie wspomaga leczenie onkologiczne, czyli:
  • stanowi właściwą dietę, bogatą w niezbędne składniki odżywcze, a jednocześnie możliwą do przyswojenia w trakcie terapii onkologicznej
  • o sposobach łagodzenia mdłości w czasie chemioterapii/radioterapii
  • o posiłkach / płynach zalecanych w nowotworach układu pokarmowego
  • o zalecanych w onkologii lekach poprawiających apetyt
  • o terapii antydepresyjnej
  • o innym, dowolnym i pozytywnym dbaniu o psychiczną kondycję chorego
  • o wszystkim co nie koliduje z leczeniem onkologicznym, co zdrowe i co pomaga
Wszystko, o czym tu piszemy wymaga pozytywnej opinii prowadzącego lekarza onkologa.

Ten Dział Forum nie służy prowadzeniu jakichkolwiek rozważań na temat 'kuracji' mogących stanowić alternatywę dla leczenia onkologicznego, bądź uznanych przez medycynę akademicką za szkodliwe dla zdrowia lub nieskuteczne.

Wszelkie tematy/posty łamiące powyższe zasady będą stąd usuwane.


Zgodnie z treścią Regulaminu Forum Zasady Działu umieszczone w danym Dziale stanowią integralną część Regulaminu (obowiązującą oczywiście w tymże Dziale).

W związku z powyższym część wątków/postów z w/w Działu została już/zostanie wkrótce przesunięta do 'Działu tymczasowego'.
Zmiany oczywiście już obowiązują.

Pozdrawiam, Administrator.
_________________
pozdrawiam, DSS.
 
DumSpiro-Spero 
Administrator



Dołączyła: 19 Sty 2009
Posty: 7458
Pomogła: 3498 razy

 #4  Wysłany: 2010-06-25, 19:42  


Uprzejmie informuję, że dziś w Regulaminie forum nastąpiły następujące zmiany:

→ W cz. I Regulaminu dodano nowy punkt w brzmieniu:
Cytat:
Jeśli masz 'kłopoty techniczne' - np. z napisaniem postu, wklejeniem obrazka, załączeniem pliku, dodaniem podpisu do swojego postu, itp. - skorzystaj przede wszystkim z naszego -> WSPARCIA TECHNICZNEGO <-
Większość 'spraw technicznych' jest tam zwięźle i bardzo przystępnie opisana.


→ W cz. II Regulaminu forum dodano nowy pkt. w brzmieniu:
Cytat:
Aby korzystać z zasobów Forum (czytać / pisać na Forum) należy mieć ukończone 16 lat.


→ W pkt. 6 cz. II Regulaminu forum zmianie uległa treść wiersza brzmiącego dotąd:
Cytat:
• ich treść może zostać ukryta.

Obecnie brzmi on:
Cytat:
• ich treść może zostać ukryta - w całości lub częściowo.


→ W cz. II Regulaminu forum dodano nowy pkt. w brzmieniu:
Cytat:
Na Forum nie piszemy DRUKOWANYMI (wielkimi) literami.



Zmiany już obowiązują.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
_________________
pozdrawiam, DSS.
 
DumSpiro-Spero 
Administrator



Dołączyła: 19 Sty 2009
Posty: 7458
Pomogła: 3498 razy

 #5  Wysłany: 2010-10-03, 21:03  


Uprzejmie informuję o następujących zmianach w Regulaminie Forum:

Zmianie uległa w całości treść pkt. 2 cz. II Regulaminu, brzmiąca dotąd:
Cytat:
Założyciel Portalu oraz Forum nie odpowiada za treść wypowiedzi Użytkowników Forum. Treść wypowiedzi Użytkowników Forum stanowi ich indywidualny punkt widzenia i nie może wpływać na postępowanie innych Użytkowników/Czytelników Forum bez konsultacji z lekarzem prowadzącym.


Obecnie treść pkt. 2 cz. II Regulaminu brzmi następująco:
Cytat:
Założyciel oraz Administratorzy Forum nie ponoszą odpowiedzialności za sposób wykorzystania treści jakichkolwiek wypowiedzi zamieszczanych na Forum. Treść ta stanowi indywidualny punkt widzenia autorów poszczególnych wypowiedzi i nie może wpływać na postępowanie innych Użytkowników/Czytelników Forum bez konsultacji z lekarzem prowadzącym.



Do treści pkt. 19 cz. II Regulaminu dodano:
Cytat:
Pozostanie aktywnym Użytkownikiem korzystającym z zasobów Forum po publikacji danej zmiany w Regulaminie automatycznie oznacza akceptację tej zmiany i zasad zawartych w jej treści.


Zmiany oczywiście już obowiązują.
_________________
pozdrawiam, DSS.
 
DumSpiro-Spero 
Administrator



Dołączyła: 19 Sty 2009
Posty: 7458
Pomogła: 3498 razy

 #6  Wysłany: 2011-02-20, 20:56  



Uprzejmie informuję o następujących zmianach w Regulaminie:

Do cz. II Regulaminu dodano pkt. 7 w brzmieniu:
Cytat:
Korzystając z zasobów tego Forum akceptujesz politykę i sposób prowadzenia i moderowania Forum przez Administratorów oraz Moderatorów.
Forum realizuje w tym względzie wytyczne Fundacji Onkologicznej DUM SPIRO-SPERO i nie mogą być one podważane czy kwestionowane.


dodano pkt. 8 w brzmieniu:
Cytat:
Wszyscy traktujemy się z szacunkiem i życzliwością. Jesteśmy tu by pomagać lub uzyskać pomoc - nie ma więc na tym Forum miejsca na niespokojne, roszczeniowe dyskusje - autorzy takich wypowiedzi zostaną czasowo lub na stałe pozbawieni możliwości korzystania z zasobów Forum.


dodano pkt. 15 w brzmieniu:
Cytat:
Na Forum obowiązuje zakaz krytyki wszelkich osób trzecich z użyciem danych mogących te osoby jednoznacznie identyfikować (w szczególności mowa o imieniu i nazwisku, ale i o miejscu pracy etc.) w sposób anonimowy.

Jeśli kogoś imiennie krytykujesz - podpisz się (tj. również ujawnij swoje dane osobowe) oraz zadbaj o to, by umożliwić kontakt z Tobą (w profilu oznacz swój adres email jako jawny).


dodano pkt. 18 w brzmieniu:
Cytat:
Nie ma możliwości usunięcia założonego konta. Każdy Użytkownik ma za to prawo prosić Moderatorów o usunięcie z jego profilu wszelkich danych, które mogą go jednoznacznie identyfikować tj. np. zdjęcia, bądź ukrycia adresu email.


dodano pkt. 20 w brzmieniu:
Cytat:
Na Forum piszemy unikając krzykliwej formy pisemnej wypowiedzi, a w szczególności:
  1. nie piszemy DRUKOWANYMI (wielkimi) literami;
  2. nie używamy bez szczególnego uzasadnienia kolorowej czcionki, zaś kolory: zielony oraz czerwony są zastrzeżone wyłącznie dla obsługi Forum (Moderatorzy);
  3. nie nadużywamy grafiki, w tym w szczególności emotikonów.
Niniejszy punkt Regulaminu egzekwowany będzie przez obsługę Forum poprzez korygowanie takich nadużyć bez przesłania powiadomienia o tym fakcie do autora korygowanej wypowiedzi.

Zmiany już obowiązują.
pozdrawiam ciepło.
_________________
pozdrawiam, DSS.
 
DumSpiro-Spero 
Administrator



Dołączyła: 19 Sty 2009
Posty: 7458
Pomogła: 3498 razy

 #7  Wysłany: 2011-03-19, 01:23  


Uprzejmie informuję, że do pkt. 7 cz. II Regulaminu Forum dodane zostało zdanie:

Cytat:
Główne cele Fundacji i wartości przez nią popierane i propagowane znajdziesz tutaj:
» Cele Fundacji Onkologicznej DUM SPIRO-SPERO «
_________________
pozdrawiam, DSS.
 
DumSpiro-Spero 
Administrator



Dołączyła: 19 Sty 2009
Posty: 7458
Pomogła: 3498 razy

 #8  Wysłany: 2012-02-15, 23:18  


Do cz. II Regulaminu Forum został dodany nowy punkt (obecnie figuruje jako pkt. 19) w brzmieniu:

Cytat:
Nie jest możliwe usunięcie założonych bądź wydzielonych na Forum wątków. Upewnij się więc, że w celu uzyskania od nas pomocy jesteś gotowy umieścić dokumentację dotyczącą diagnostyki i/lub leczenia (z usunięciem danych osobowych pacjenta oraz lekarzy), bądź osoba, której przypadek chcesz na Forum opisać, wyraża zgodę na upublicznienie swojej historii choroby i daje Ci prawo do jej opisywania, wraz z zamieszczaniem wspomnianej dokumentacji.
Zamieszczenie na Forum wyżej wymienionych opisów lub dokumentacji będzie traktowane jako oświadczenie o uzyskaniu przez autora publikacji zgody osoby, której publikacja dotyczy.
_________________
pozdrawiam, DSS.
 
DumSpiro-Spero 
Administrator



Dołączyła: 19 Sty 2009
Posty: 7458
Pomogła: 3498 razy

 #9  Wysłany: 2012-11-20, 02:25  


Uprzejmie informuję, że w cz. II Regulaminu Forum pojawił się nowy punkt (jest to obecnie pkt. 11, numeracja kolejnych uległa odpowiedniemu przesunięciu) o treści:

Cytat:
Forum wspiera chorych i ich bliskich toczących aktywną walkę z chorobą nowotworową. Nie służy ono natomiast dyskusjom i wsparciu w okresie żałoby.
Jeśli zaistnieje przykra okoliczność straty bliskiej osoby - prosimy Użytkowników Forum o ograniczenie wpisów do ewentualnych kondolencji (wątki merytoryczne), a następnie - mając na uwadze dobro osób zmagających się z chorobą - o nie rozwijanie tematu przeżyć osobistych związanych z w/w stratą.


Zmiana ta, choć może się wydać niektórym z Was kontrowersyjna, jest konieczna.
Wynika ona z analizy wielu Waszych wypowiedzi i opinii - przy czym w szczególności wzięliśmy pod uwagę liczne (i zgodne) opinie chorych onkologicznie Forumowiczów.

Żałoba nie jest mało ważna, absolutnie. Mało tego, opieka nad osobami po stracie bliskiej osoby ma swoją ugruntowaną pozycję w psychoonkologii.
Niestety jednak dyskusje związane z przeżywaniem żałoby nie są dobrze odbierane przez walczących chorych - smucą, odbierają siły, napawają lękiem.

W tej sytuacji jesteśmy zmuszeni wprowadzić w Regulaminie zmianę j.w.

Zmiana już obowiązuje i dotyczy całego Forum (łącznie z działem "Tu trzymamy kciuki").
pozdrawiam Wszystkich ciepło.
_________________
pozdrawiam, DSS.
 
DumSpiro-Spero 
Administrator



Dołączyła: 19 Sty 2009
Posty: 7458
Pomogła: 3498 razy

 #10  Wysłany: 2013-05-12, 14:35  


W cz. II Regulaminu Forum dodaje się nowy punkt (jest to obecnie pkt. 3, numeracja kolejnych uległa odpowiedniemu przesunięciu) o treści:

Cytat:
Bezwzględnym warunkiem korzystania z zasobów Forum jest pełna akceptacja treści niniejszego Regulaminu. Zarejestrowanie konta użytkownika jest traktowane jako formalne oświadczenie o zaakceptowaniu Regulaminu Forum.
_________________
pozdrawiam, DSS.
 
Richelieu 
Administrator



Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 7486
Skąd: Gyddanyzc
Pomógł: 4945 razy

 #11  Wysłany: 2014-04-07, 18:15  


Wprowadzone zostają zapisy regulujące zasady dotyczące podpisów (sygnatur) oraz awatarów w profilach użytkowników (cz. II, pkt 23):
Cytat:
d. dozwolony rozmiar sygnatury (podpisu) w profilu użytkownika to dwie linijki tekstu (wliczając także wiersze puste), o czcionce standardowej (dopuszcza się mniejszą lub pochyloną).
e. nie dopuszcza się umieszczania jako awataru użytkownika plików zawierających animację lub zmieniającą się w czasie kolorystykę.

Użytkownicy mający w profilach podpisy lub awatary niezgodne z tymi wymaganiami mają czas do końca bieżącego miesiąca na wprowadzenie odpowiednich zmian, po tym czasie profile użytkowników nie spełniające tych wymagań będą korygowane zgodnie z zapisem zawartym w pkt 23 RF.
_________________
Solve calceamentum de pedibus tuis: locus enim, in quo stas, terra sancta est [Ex: 3, 5]
 
Richelieu 
Administrator



Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 7486
Skąd: Gyddanyzc
Pomógł: 4945 razy

 #12  Wysłany: 2015-11-07, 17:58  


Uzupełniony zostaje zapis Regulaminu (cz. II, pkt 11)
o stosowaną od dawna w praktyce naszego forum zasadę konieczności uzyskania zgody Administracji
na umieszczenie w profilu lub podpisie użytkownika linków do innych stron internetowych:
Cytat:
W związku z profilem Forum, o którym mowa w pkt. 10 cz. II Regulaminu, nie dopuszcza się umieszczania w swoim profilu lub podpisie linku/linków przekierowujących do stron internetowych propagujących niekonwencjonalne metody 'lecznicze', lub których stosowanie jest niedozwolone wg. aktualnie obowiązującego prawa polskiego.
Zamieszczenie w profilu lub podpisie użytkownika linków do innych stron internetowych wymaga uzyskania zgody Administracji Forum.
Naruszenie tego zapisu może skutkować zbanowaniem lub usunięciem konta użytkownika forum bez ostrzeżenia.
_________________
Solve calceamentum de pedibus tuis: locus enim, in quo stas, terra sancta est [Ex: 3, 5]
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


logo

Statystki wizyt z innych stron
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group