1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22
2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.
|
|
Autor |
Wiadomość |
Temat: Interpretacja wyniku |
absenteeism
Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 5992
|
Dział: Nowotwory płuca i opłucnej Wysłany: 2011-09-06, 12:45 Temat: Interpretacja wyniku |
roud napisał/a: | Jestem po wizycie z Tatą u lekarza pani doktor stwierdziła, że nie jest w stanie określić co jest powodem takiego obrazu płuc. |
I o to właśnie mi chodziło pisząc, że obraz jest niejednoznaczny
roud napisał/a: | Dlatego skierowała tatę na PET do W-wy. |
Bardzo dobrze.
Pytanie jednak w jakim terminie zaleciła ten PET - ile macie odczekać po skończeniu brania antybiotyku?
Jaki to w ogóle antybiotyk?
Cytat: | Ja zapisałam tatę jeszcze na USG barku na czwartek. |
Dla pewności zrobiłabym raczej USG jamy brzusznej.
roud napisał/a: | owiedzcie jak długo czeka się na ten PET ? |
Zależy od ośrodka, musisz podzwonić i popytać.
roud napisał/a: | I czy ta videotracheotomia to poważne i skuteczne badanie ? |
Rozumiem, że chodzi o videotorakoskopię (VATS)?
Jest to endoskopowa metoda diagnostyczna, jednak na pewno w jakiś sposób inwazyjna, obarczona ewentualnymi komplikacjami (jak wszystkie procedury medyczne).
Cytat: | Poprzez małe nacięcie skóry, lekarz wprowadza instrument optyczny (torakoskop lub kamerę) pomiędzy żebrami do jamy opłucnej. Poprzez następne małe nacięcia mogą być wprowadzone instrumenty operacyjne i w ten sposób pobrane próbki z tkanek lub części płuca. | źródło: Biopsja płuca, opłucnej i/lub węzłów chłonnych || Polska Grupa Raka Płuca
Czy najpierw lekarka zleciła wykonanie PET, czy VATS? |
absenteeism
|
Dział: Nowotwory płuca i opłucnej Wysłany: 2011-09-04, 14:02 Temat: Interpretacja wyniku |