1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znaleziono 1 wynik
DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: BARDZO proszę o pomoc w interpretacji wyników TK...
Katarzynka36

Odpowiedzi: 64
Wyświetleń: 29335

PostDział: Nowotwory płuca i opłucnej   Wysłany: 2011-09-02, 20:25   Temat: BARDZO proszę o pomoc w interpretacji wyników TK...
Witaj Fregit
ja jestem laikiem, tylko córką, której tata też zachorował w kwietniu 2010 na raka płuca.
fakt - tylko operacja stwarza szanse wyleczenia, bez operacji samą chemią raczej wyleczyć się nie da:( Przedłużyć życie tak, ale nie wyleczyć...

Nie mnie wyrokować, ale wydaje się, że na operację szans nie ma. Zazwyczaj jak jest przypadek na granicy operacyjności, stosuje się tzw. chemię przedoperacyjną - zazwyczaj 2 cykle - jeśli jest dobra odpowiedź i guz się zmniejszy lekarze podejmują się operacji.

U Was było już 6 cykli chemii, więc chyba po takich dawkach operacji być nie może, ale mogę się mylić...
Co do przerzutów do watroby - lekarz napisał - najpewniej "naczyniak" - jeśli to rzeczywiście naczyniak, to z tego co wiem, to nie jest przerzut. Natomiast pewności nie mamy czym jest ta masa w wątrobie, pewnie przydałaby się biopsja, albo PET.