Na Ceglanej kolejek nie ma - pacjenci są przyjmowani praktycznie na bieżąco. A kierownikiem kliniki jest dr Boratyn-Nowicka, skądinąd bardzo sensowna onkolog.
A który ośrodek bardziej polecacie - ten na Ceglanej w Katowicach czy CO w Gliwicach?
Ma ktoś jakieś doświadczenia z Kliniką na Ceglanej?
Bo niestety nigdzie nie mogę znaleźć konkretnych opinii :(
Do Niemiec troszkę daleko :D
Zdecydowałam się na Ceglaną, w Katowicach studiuję, więc będzie mi wygodniej :D
Poza tym, w Gliwicach - te nieszczęsne kolejki :(
mam nadzieję, że nie pożałuję
Ja też leczę się w Instytucie Onkologii w Gliwicach. Ja mam mieszane uczucia. Mój lekarz prowadzący jest bardzo dobrym specjalistą i ja jestem z niego zadowolona. Ale rzeczywiście, jest tam mały bałagan. Być może dlatego , że pacjentów jest wielu. I z dnia na dzień przybywa coraz więcej. Terminy są odległe, no ale cóż zrobić, każdy chce się leczyć. Tu powinno znaleźć się jakieś rozwiązanie. Na usg jamy brzusznej są terminy 5 miesięczne!!!!!!
Terminy w przychodniach rejonowych są króciutkie, natomiast w Instytucie tak jak napisałam 5 miesięczen. W lipcu pojechałam na wizytę kontrolną do Gliwic i lekarz kazał ustalić pielęgniarce termin na listopad. Wię sparwdza w kompie i mówi ze najwcześniej na 29 grudnia. Więc zrobiłam w rejonie usg.
Gdzie mogę umówić się na prywatną wizytę Z Profesorem Giebel ?? i jak wygląda przeszczep w Gliwicach? i późniejsza opieka po przeszczepie ??
[ Dodano: 2015-01-18, 18:21 ]
Czy jak np ma się przeszczep w Gliwicach czy jak coś się dzieje po przeszczepie to szpital hematologiczny przyjmie w miejscu zamieszkania pomimo nie wykonania przeszczepu ?
To też skopiowałam z ich strony:
Poradnia Hematologiczna
Diagnostyka nowotworów układu krwiotwórczego i chłonnego.
Leczenie chłoniaków ze szczególnym uwzględnieniem leczenia z transplantacją szpiku.
Poradnię prowadzi:
Prof.dr hab.n.med. Sebastian Giebel
Sekretarz Polskiej Grupy d/s Leczenia Białaczek u dorosłych,
Członek Polskiej Grupy Badawczej Chłoniaków,