pierwsze kroki do rodzinnego...co miało znaczyć, że morfologia w miarę?
W organiźmie rzeczywiście się coś dzieje-masz stan podgorączkowy i podniesione CRP.
test ciążowy robiłam w zeszłym tygodniu, brak ciąży. też o tym myślałam więc to zrobiłam.
[ Dodano: 2015-03-31, 12:26 ]
Wróciłam od lekarza. Jutro mam zrobić badanie ASO i z wynikiem do niego. Podejrzewa też że mam niedoczynność za duża i to moze byc tez przyczyna stanu zapalnego. Moje TSH to 0,19. Tylko że miałam już kiedyś takie niskie i nic mi nie było. Martwi go ilość krwinek białek, bo mam 9,9 a norma to 4,0 - 10. Ale stan zapalny podnosi ich poziom. więc nadal nic nie wiem, byle do jutra :(
jestem załamana :( lekarz skierował mnie do onkologa, podejrzewa że mam coś z węzłami chlonnymi skoro stan zapalny jest a morfologia jest w porządku. Więc już czytam o raku węzłów chłonnych. gdzie mam z tym isc? do jakiego lekarza? kto zna dobrego onkologa??? błagam pomóżcie. mam założona kartę pacjenta onkologicznego więc powinno być szybko :(
Jesteś pacjentką CO, ja bym poszła właśnie tam. Myślę, że na załamanie jeszcze nie pora. Głowa do góry, śmigaj do rejestracji i ustal najbliższy termin. Nie bagatelizuj, ale też nie panikuj. Pozdrawiam Cię serdecznie, trzymam kciuki.
_________________ "Jesteś duszą Wszechświata i duszy Wszechświatem!" (złotousty Tuwim)
Aniu... Lekarz skierował Cię do onkologa pewnie z lenistwa... Niestety, często tak jest, że osoby po "onkologicznych przejściach", kierowane są przez LPK do onkologa, nawet kiedy nic nie wskazuje na nawrót choroby. Będzie dobrze.
_________________ Każdy ma swoje walety i zady
THINK BEFORE YOU SAY SOMETHING STUPID
Ale z tarczyca badania też mam w porządku. usg, markery....więc to raczej nie nawrót choroby tylko coś nowego 😢😢😢😢 31 lat a chorób więcej niż niejedna starsza osoba. Za miesiąc komunia córki.... nie mam już sił, łez.