"nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem!..."
Gościłem u siebie młodzież z Ukrainy, w ramach dotacji, którą teraz rozliczam, wokół się tyle ciekawych rzeczy dzieje, a ja w papierach zagrzebany... znaczy jeszcze gdybym coś robił, a ja siedzę, przekładam papiery i nic nie robiąc marudzę, że strasznie mi się nie chce, i jeszcze DCD wprawiło mnie w nudę straszną i totalne nicnierobienie...
_________________ Każdy ma swoje walety i zady
THINK BEFORE YOU SAY SOMETHING STUPID
[ Dodano: 2014-07-30, 01:43 ]
Walery Podstawka, ściskając pod pachą niewielką skórzaną... no dobrze... skórzanopodobną teczkę biegł w stronę przystanku trolejbusu kurującego do stacji kolejowej. Zamierzał zmienić swe dotychczasowe życie, udać się do Stolicy, gdzie z całą pewnością znajdzie wysokopłatną pracę, nie wymagającą wysiłku, bezpruderyjną kobietę pragnącą zostać jego wybranką, oraz grono przyjaciół doceniających jego nieoczywiste zalety lwa salonowego...
Pociągnie ktoś? Liczę na Was, dziewczyny...
_________________ Każdy ma swoje walety i zady
THINK BEFORE YOU SAY SOMETHING STUPID
u mnie brak wen twórczej- wakacje, upał , nie ta pora- ale, ty powinieneś książki pisać. Masz fenomenalną lekkość, dowcip, bogaty słownik... Bylabym twoją czytelniczką, a dużo czytam , więc do pióra, Gazdo. Nawet pseudonim literacki masz
Walery Podstawka był - w swoim mniemaniu, człowiekiem skazanym na sukces! Owszem, miał wady, ale czym jest chrapanie, czym jest rozwiązłość wobec całego wachlarza niepoślednich zalet?
Zająwszy miejsce przy oknie (w wagonie drugiej klasy - gdyż Walery nie był rozrzutny, o nie!) ostatnim spojrzeniem obrzucił rodzinny Cyców.
Nie przypuszczał...