Karygodny i niestety częsty... Moja mama również przez kilka lat nie wiedziała, że ma czerniaka i powinna się kontrolować, takich błędów już się nie da cofnąć...
Jestem po wizycie lekarz obejrzał wynik i powiedział ,że jest nieciekawie ,że koniecznie trzeba poszerzyć dalszą diagnostykę dotyczącą zmiany w płucu powtórzyć badania obrazowe j brzusznej jak i USG węzłów chłonnych pachwinowych terminy są na tyle odległe ,że to wszystko mnie przeraża . Nic nie wspomniał o docince blizny miałem sam zapytać ,ale byłem na tyle zdenerwowany tą wizytą, że o połowe rzeczy zapomniałem zapytać Co do patomorfologa to nie mam siły ani chęci na walke z nim , a wiem ze trudno wygrać z lekarzami jak i innymi organami
......Wiesz już ,ze trzeba działać szybko .
Szkoda teraz czasu i energii na dochodzenie swoich racji.
Stres z tym związany w niczym tu nie pomoże,skieruj tą "siłę" na walkę z chorobą.
Pisz ,dzwoń do Warszawy!!!
Trzymam kciuki
Tak sobie myślę , że po weekendzie poszłabym jeszcze raz do onkologa i zadała mu wszystkie pytania , które chciałeś zadać ale nerwy spowodowały , że wypadło ci z głowy. Nawet przez telefon i zaznaczyć, że to niezwykle ważne. Spisz je wcześniej na kartce. Jeśli nie masz siły poproś kogoś aby z Tobą poszedł i Cię wspierał. To trudna sytuacja i nie ma co zgrywać twardziela . Każdy wymięka jeśli chodzi o jego zdrowie. Osoba z boku patrzy trzeźwiej i częściej potrafimy lepiej działać w sprawie , która nas bezpośrednio nie dotyczy. Tak jak napisała fifi007 napisz e-maila do dr Rutkowskiego i w wiadomości spytaj o wszystko. Trzymaj się . Pozdrawiam
I chyba tak zrobię.. Mam jeszcze pytanie dotyczące zmiany w płucu czy to prawda ,że zmiany w płucach pow 1 cm są podejrzane onkologicznie? Właściwie to czytałem w internecie, że to może być gruźlica, ale w wieku 20 lat to raczej niemożliwe
Ja właściwie też - czy dobrze podałeś wymiary? 44x8 mm?