Kasieńko KOchana
Nie znam się, ale przychylam sie do wypowiedzi Leny. Może nawet trzeba ta wizyte księdza przyspieszyć?....
Kasiu, nie zrozum mnie źle, ale czytałam tutaj u nas na forum, że właśnie jak już śmierć jest bardzo, bardzo blisko organizm wydala z siebie duże ilości kału...
To chyba więc nie wirus:( Byc może to już jest - niestety - ten ostatni końcowy etap choroby.
Kasiu, może być to kwestia kilku tygodni, ale chyba raczej kilku dni - kilkunastu dni.
Obym się myliła, ale może tak być...
Kasieńko Droga
Dużo siły...
Ściskam Cię mocno i przytulam do serca...
Spike kochana trzymaj się tam.... Może ten stan mamy się jeszcze choć troszkę poprawi i będziecie z mamą miały kontakt ,życzę Wam tego z całego serca. Musisz być jednak przygotowana na wszystko
_________________ Anelia
Jeśli wiara czyni cuda,trzeba wierzyć,że się uda !
Czytam Te Wszystkie posty, które są adresowane do Ciebie Kasiu!!
Nie wyobrażam sobie co czujesz....tak bardzo Ci współczuje i podziwiam.
Czytam na tym forum jak wiele ludzi i ich bliskich doznaje cierpienia....podziwiam Was...i zastanawiam się skąd człowiek czerpie siłę do walki z choroba....czy do wspierania ukochanych do ostatnich chwil....
Nie umiem Ci pomóc Kasiu , ani Twojej mamie ...czy mojej mamie, która też ma nowotwór....jedynie co to, wierz mi ze jest tu taka jedna dodatkowa osoba , która modli się za Was . 3maj się....
Kasieńko Kochana
jestem tego samego zdania co Czkawka...
Kasiu
Duzo siły.
Przytulam do serca
PS. Napisałam dzisiaj w watku Spike - ok. 12-13.00 - po wpisie Leny. Teraz patrzę nie ma mojego wpisu ani tutaj, ani w drugim wątku Spike - w kciukach...
Katarzynko, sprawdziłam w logach - nie ma żadnej informacji dot. usunięcia bądź przeniesienia żadnego Twojego postu w tych godzinach. Być może post się nie wysłał, ale żaden nie został z pewnością skasowany. - dop. absenteeism