Witaj Gabi
nie znam się na Twojej chorobie ale nie denerwuj się , na Tym forum zawsze odpisują może to trochę potrwać ale odpiszą bez względu na to czy będą to dobre wieści czy złe , nie martw się na zapas napiszą na pewno
ściskam Ciebie mocno
Jak już pisałam zaczynam powoli wątpić że coś dobrego wyjdzie z mojego leczenia. Na głowę wali się wszystko. Mam syna z autyzmem, w grudniu skończył 18 lat ale wymaga opieki. I ciągle towarzyszą mi myśli co się z nim stanie jak mnie zabraknie. Tak bardzo chciałabym doczekać chwili gdy syn będzie w miarę samodzielny, na tyle żeby móc się utrzymać. Trzymam się życia na siłę, bo nie mam wyjścia. Ale czasami gdy dopada ból mam dosyć. Chciałabym żeby się skończyło i już nie bolało. Ale nie mogę się poddać dla niego. Tak długo walczyłam aby syn zaczął normalnie żyć. Lata rehabilitacji, walki z urzędnikami i szkołą. I gdy widzę już pierwsze postępy mam tak po prostu odejść i to zostawić? Nie mogę, muszę jeszcze powalczyć.
Dziękuję Wszystkim za słowa wsparcia i otuchy, dużo mi dają.
Jak już pisałam zaczynam powoli wątpić że coś dobrego wyjdzie z mojego leczenia. Na głowę wali się wszystko. Mam syna z autyzmem, w grudniu skończył 18 lat ale wymaga opieki. I ciągle towarzyszą mi myśli co się z nim stanie jak mnie zabraknie. Tak bardzo chciałabym doczekać chwili gdy syn będzie w miarę samodzielny, na tyle żeby móc się utrzymać. Trzymam się życia na siłę, bo nie mam wyjścia. Ale czasami gdy dopada ból mam dosyć. Chciałabym żeby się skończyło i już nie bolało. Ale nie mogę się poddać dla niego. Tak długo walczyłam aby syn zaczął normalnie żyć. Lata rehabilitacji, walki z urzędnikami i szkołą. I gdy widzę już pierwsze postępy mam tak po prostu odejść i to zostawić? Nie mogę, muszę jeszcze powalczyć.
Dziękuję Wszystkim za słowa wsparcia i otuchy, dużo mi dają.
Wiesz każdy ma chwile kiedy wątpi, ale chyba po to masz takich fajnych forumowiczów, żeby wątpliwości odgonili (a są w tym dobrzy).